4 Haziran 2012

Özlüyorum

14 yorum:

Adsız dedi ki...

sanrım yaş'lanıyorumm:D

Necdet dedi ki...

sağlık olsun abi, bende ortadaki saçı seyrek abiyi çok özledim ama bi başlasak yazmaya bitmezki, üşendiği için girmemiştir baraja diycemde baba ronaldo redondo ya yetişmiş miydi:)onu çok ama çok özlüyorum

serkan dedi ki...

bi de fernando ruiz hierro

Efsane 4-5-6 Hierro-Zidane-Redondo

kenzavey dedi ki...

Sheringham'da ucundan dahil mi abi :)

dr conners dedi ki...

ah be abi n'aptın... 92'den beri Barça sevdalısı olarak şu fotoğrafı görünce nostaljiden bileklerimi kesesim geliyor. Ne güzel takımdın sen Real Madrid...

raul #7 dedi ki...

andy cole-dwight yorke vs raul-morientes

Adsız dedi ki...

realin gerçek los galacticos olduğu zamanları izlemeyen çocuklar şimdi c.ronaldo hayranı bense hiç zevk almıyorum,tamam ronaldo topu işık hızıyla çatala takabilir ama ben figonun bir cl maçında ceza sahasına girmeden sağ çapradan topa vurup kalecinin topun süzülerek sol çatala giden topu çaresiz izlediği golü hala unutamıyorum...

Devil dedi ki...

6=khedira
5=NURİ
10=ÖZİL :))

memoyil dedi ki...

en sağdaki sheringham'a da dikkat ;)

Trofolo dedi ki...

los-galacticos, figo güzellemesi ile real'i unutamayan adsiz arkadas da tahminen akbaba beslisini bilmediginden figo'ya tamah ediyordur :)

Unknown dedi ki...

1 Bodo Ilgner
2 Michael Salgado
3 Roberto Carlos
4 Fernando Hierro
5 Zinedine Zidane
6 Redondo
7 Raul
8 Steve Mcmanaman (cok begenmezdim ama daha kim giyerdi 8 eskiden ?)
9 Ronaldo
10 Luis Figo
11 Michael Owen (hele ozamanki PES te cok güzel gidiyordu^^)

Arrow Cave dedi ki...

ligi 10.bitirip şampiyonlar ligini alırlardı fakat şimdiki Real Madrid Los Galakticos'u 10 maçın 9'unda yener..

Adsız dedi ki...

Bu uclu sanki profesyonel hayatta beraber oynamadilar

yoney dedi ki...

Evet tam da onu yazacaktım, Redondo barajı paylaştığı ikilinin Los Galacticos'undan önce Real'den ayrılmıştı.